söndag 1 maj 2011

Liftat

På SWE-bloggen har vi varannan lördag en liftutmaning. Igår liftade vi Helena Påhlsson/alfons10elias, en kär kollega i teamet.

Min lift blev så här:

lilla07anliftv17

Och nu får ni hålla i er för jag tänker vara "osvensk" och säga att jag verkligen älskar min egen skapelse. Första gången jag scrappar vitt och det var superkul! Men attans va dåligt med vita papper jag hade .

lovedetalj

Rubriken har jag stansat ut i aluminiumfolie. Först skrynklade jag den och sedan limmade jag fast den på cardstock innan jag stansade. Älskar effekten. En klar favvo som kommer dyka upp fler gånger :)

Ha en fortsatt trevlig 1:a maj!
/M

2 kommentarer:

maria sa...

Underbart fin!!
Så kul att ses igår, hoppas vi ses den 14/5.
Kram

Hanna-Marie sa...

denna är en av mina favoriter bland dina los just nu :-)

jäklans vad inspirerad att scarppa jag blev efter mässan igår, måste nog sätta mig lit oftare nu jag å :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...