torsdag 5 maj 2011

Gävle på lördag

På lördag är det scrapmässa i Gävle. Ska ni dit? Hoppas ni kommer fram å säger HEEEJ i så fall. Jag springer väl runt med en bäbis i bärsele eller i vagn och ser allmänt koncentrerad ut när jag kikar på allt roligt. Så lita inte på att jag ser er, om vi säger så.

Har precis gjort en runda på nätet för att kolla dem butiker som kommer och deras sortiment. Jag är ju pappersgalningen nummer ETT och då måste man ha koll på om butikerna har dem rätta pappren. Och jag blev GLATT överraskad! Det var ett par stycken som fått hem några av dem senaste kollektionerna.

Som sagt, säg HEEEJ om ni ser mig. Jag åker ihop med Fnyzen och hon har en boll på magen. En med bäbis på magen och en med bäbis i magen. Vi borde vara lätta att se, eller hur? *s*

Kramelikram!
/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...