söndag 3 april 2011

April och jag gästar Papper & Sånt

Äntligen är April månad här och det är dags för mig att gästa Papper & Sånt. I mitt kit fick jag härliga papper från Echo Parks Little Girl. Sååå JAG! Så härliga färger och mönster.

Idag bloggar jag min första LO på Papper & Sånt-bloggen

lilla07anattchjo

Jag lyckades fånga en av Melissas nysningar på bild under en av våra fotosessioner i februari. Söta lilla skrot. Hela ansiktet drogs ihop i en rejäl "attchjo".

Hoppas ni har en härlig söndag. Här har det regnat precis heeela dagen :(

Kram /Maria

1 kommentar:

Svarta Malin sa...

Vilken underbar bild! :) Och layouten är jättefin, vilka härligt glada färger!

Vad glad jag blev för din kommentar i Svarta Malin-bloggen! Kul att du gillade designen, det ligger många timmars slit bakom den, så det är kul att den uppskattas!

Kramar,
Malin

Gadgeten innehöll ett fel
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...