söndag 3 april 2011

April och jag gästar Papper & Sånt

Äntligen är April månad här och det är dags för mig att gästa Papper & Sånt. I mitt kit fick jag härliga papper från Echo Parks Little Girl. Sååå JAG! Så härliga färger och mönster.

Idag bloggar jag min första LO på Papper & Sånt-bloggen

lilla07anattchjo

Jag lyckades fånga en av Melissas nysningar på bild under en av våra fotosessioner i februari. Söta lilla skrot. Hela ansiktet drogs ihop i en rejäl "attchjo".

Hoppas ni har en härlig söndag. Här har det regnat precis heeela dagen :(

Kram /Maria

1 kommentar:

Svarta Malin sa...

Vilken underbar bild! :) Och layouten är jättefin, vilka härligt glada färger!

Vad glad jag blev för din kommentar i Svarta Malin-bloggen! Kul att du gillade designen, det ligger många timmars slit bakom den, så det är kul att den uppskattas!

Kramar,
Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...