fredag 18 mars 2011

Veckans stämpel - var med å ta en lott!

Hallåj!

Fredag, mina vänner. Det är FREDAG!!!

Här snöar det som tusan. Jag som trodde våren tänkte komma till oss på allvar nu. Ack så jag bedrog mig.

Idag bloggar DT på Stämpelkällan alster för utlottningen av Veckans stämpel. Ni har väll inte missat att det varje fredag finns chans att vinna en stämpel genom att bara lämna en kommentar i Stämpelkällans blogg? Hur bra som helst!!!

Den här veckan är det "hjärtan hängande på rep" man kan vinna och jag har varit med och gjort ett inspirationsalster.

lilla07anveckansstampel

Repet med hjärtan är inte riktigt så här långt. Jag har stämplat flera gånger efter varandra på den ljust rosa cardstocken. Mellan varje stämpling sitter en brun halvpärla. Färglagt med mina pro markers :)

Den här LOn ska sitta i Melissas album så hon kan se hur hon växte i magen :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...