söndag 27 mars 2011

Sista inspirationsinlägget

Hallihallåj!

Idag är det söndag. Det betyder Sköna Scrapsöndag på Scrappa Loss-bloggen. Jag har valt att fokusera på att använda motivstämplar på LOs och inspirerar med en LO från Melissas första månad.

Innan jag visar er LOn så kan jag berätta att dagens inlägg på Scrappa Loss är mitt sista då jag valt att avsluta mitt uppdrag där.

foto


lilla07anskonasondagv12

Stämplarna är från Gummiapan.com. Såå söta! Jag kan varmt rekommendera Gummiapan. Stämplarna talar för sig själva men jag är mycket imponerad av den fria frakten och den oerhört snabba leveransen. Smart betalning via Payson också. Så snabba er in i deras webshop vettja.

Kram /M

1 kommentar:

CillaT sa...

Så fin:) Gillar hur du fått till färger, former och mönster utan att det blir rörigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...