fredag 14 januari 2011

LO: 3:e jan.

Hej!

Idag bloggar jag den här LOn på Scrapptorget.

3:e jan

Jag blev utmanad av Yoli att göra en LO med "bara 1 foto" och "minst ett stämpelmotiv". Så efter att ha dykt djupt ner i min lilla glasskartong med stämplar så hittade jag filuren. Och den passade perfekt ihop med Melissas pyjamas, eller hur?

Ni har säkert börjat fundera på varför jag helt plötsligt börjat scrappa i A4:a format. Och varför titlarna på dem senaste sidorna varit datum. Eftersom jag avslöjar mitt projekt på Scrapptorget idag så ska jag göra det här också.

Kanske har ni läst om "1 LO/dag i en månad"? Det är precis vad jag gör. Fast på mitt vis. Jag scrappar 1 LO/dag i Melissas första månad. Min månad är alltså 27/12-27/1.

Nu gäller det bara att gå iland med projektet oxå :D

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...