tisdag 18 januari 2011

Gästat Magdas

I mitten av november fick jag ett jättehärligt paket från Magdas Scrapbooking. Och idag visas mina alster i Magdas blogg. http://www.magdasscrapbooking.se/?p=10620

Självklart visar jag dem här också.

Molly provar dockans kläder
Först ut en LO med Molly som provar dockans kläder. Snälla Savannah hjälpte så klart till att klä på henne. En jätterolig lek när man är 1,5 år. Fast det är svårt att förstå att kläderna är små ha, ha.

Farmor och molly
En eftermiddag i höstas fick Molly följa med pappa, farmor och farfar ut och fiska vid en sjö i skogen. Hon var helt överlycklig över att få åka iväg själv och få rå om farmor och farfar. Tobias tog så klart med sig kameran och fick det här fotot på henne. Kul för henne att ha i albumet  :) Första LOn EVER jag använt bollfrans på.

Happy together
Äntligen lite fler LOs till bröllopsalbumet :) Här har vi den första med ett foto på vår lilla familj hemma i trädgården före bröllopet. Tänk att vi då (27/7 2008) var endast 3 i vår familj. Nu (jan-2011) är vi FEM! Jisses :)

En del av våra gäster
Och så den sista LOn under mitt gästspel hos Magdas. Ett foto på några av våra gäster. Eller rättare sagt, våra värdar. Vi gifte oss nämligen i dem här söta getternas hage. Dem var en aning chockerade när det helt plötsligt befann sig drygt 100 gäster, präst, trubadur osv i deras hem. Tur att hagen va väldigt stor.

Det var en liten hemlighet jag burit på ett tag. Nu är den avslöjad :)

/Maria

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara layouter och härliga minnen att scrappa! Tänk att gifta sig i getternas hage, vilken fantastisk idé! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...