torsdag 27 januari 2011

Dåligt samvete!

Är just vad jag har. Väldigt dåligt till å med.

Jag försöker hinna med att titta in hos er alla som jag vet kikar in hos mig. Och jag hinner nästan med den biten. Men att kommentera inne hos er är det sämre med. Ibland är jag snabbt in och tänker att åh, här vill jag skriva det här... Så måste jag springa på nåt annat och så blir det bortglömt.

Amningshjärnan har verkligen slagit till också. Ihop med att sömntimmarna blivit lite färre så kommer jag inte ihåg någonting. Blandar ihop saker och är faktiskt mäkta stolt över att jag inte glömt nåt väldigt väsentligt hittills. :S

Jag ska försöka bättra mig, men det kan ta ett tag.

/M

2 kommentarer:

maria sa...

Men hörru...inte ska väl du ha dåligt samvete. Om man tittar på vad du gör, tre små barn, scrappar som en tok och jag gissar att du gör ett och annat där hemma oxå. Jag är förvånad att du hinner det du gör. Försök att njuta av den lilla lediga tid du har och lämna det dåliga samvetet under sängen ellet nått.
Sköt om dig, kram

Jånna sa...

Håller med ovanstående! Du ska absolut inte ha dåligt samvete! Att blogga och kommentera är något som ska vara skoj och otvunget, och det är nog sådär för de flesta ibland att man vill mer än vad man hinner och orkar, jag tror alla förstår! :) Ta hand om dig söta du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...