fredag 31 december 2010

Present-tips

I söndags bloggade jag och mina dt-kollegor på Scrappa Loss några tips på presenter. Jag vågade mig på att vika en påse för första gången.

lilla07anskonasondagv51
Det var verkligen superenkelt och faktiskt lite roligt. Perfekt tips för mig själv som alltid har slut på presentpapper och noll koll hur jag ska fixa ihop en present lite snabbt om det krisar.  I den här påsen får man faktiskt ner en hel  del om man skulle vilja. Ett par strumpor, kanske *s*.

Instruktionen hittade jag via min kära gamla dt-kollega och vän Yvonnes blogg. Så klicka er in hos henne och titta på allt fint hon gör och gå sedan vidare till Pysseltagens blogg där beskrivningen av påsen finns.

Inte ofta man skriver ett bra tips till sig själv HA HA HA :)

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...