söndag 21 november 2010

Simply Adorable

Idag tänkte jag visa er mitt näst sista bidrag till Magdas Scrapfeber.

Utmaningen har Magdas DT, Linda hittat på och hon är ju även min kollega på Scrapptorget så det kändes lite roligt att få göra en utmaning som jag verkligen tycker ÄR Linda. I alla fall som jag ser henne.

Det hela handlade om att göra egna dekos. Inga färdiga dekos fick användas. Och jag är inne i en sån period nu att jag gärna gör egna dekos. Nog för att jag alltid haft svårt att hitta dekos jag riktigt tycker om men nu kollar jag inte ens om jag har några dekos utan sätter bara igång å gör några. Jättekul!

Nu ska jag sluta babbla och visa min LO istället

simply adorable
Rubriken är en färdig freebie som jag bytt lite färg på och lagt på kortet i photoshop innan jag skrev ut fotot. Swirlarna är urklippta ur ett mönsterpapper och sen har jag snurrat lite blommor och använt mig av sånt där tunt papper man kan få som "utfyllnad" i paket, ni vet. Hörnrundaren är en favvo och så även att dutta med akrylfärg runt fotona.

Ni kan få en liten detaljbild också *s*

lilla07anutmaning2detalj1


/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...