tisdag 9 november 2010

Önskelista och nån typ av steampunk

Igår bloggade jag min första LO på Scraphimlens blogg och idag bloggas LO nr 2. Mina första DT-LOs för en butik. Känns fortfarande lite overkligt måste jag säga.

Men nu ska ni få se dem. Vi börjar med LOn Önskelista.

Önskelista
Till den här har jag använt mig av papper från Reprints julserie. LOn handlar om dem svar vi får när vi frågar Savannah vad hon önskar sig i julklapp. Som nybliven 3-åring har hon inte riktigt koll på vad det där med önskelista är egentligen eller vad hon ska önska sig.

Nästa LO gjorde jag som inspirationsalster till novembertävlingen på Scraphimlen. Den bloggades igår, måndag.

tid
Hm, det där med steampunk är väll kanske inte riktigt min grej...än i alla fall. Men jag gjorde ett tappert försök med dem medel jag hade :)

Här är man inte rädd att göra bort sig...vilket ni kommer märka i slutet på veckan ;)

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...