torsdag 4 november 2010

Magdas Scrapfeber

Just nu pågår Magdas Scrapfeber för fulla muggar :) Det är första gången jag är med och jag har köpt det lilla kitet. Med det lilla kitet har man tillgång till 6 tävlingar under den här månaden som scrapfebern pågår. Det passade mig alldeles utmärkt för det kändes som ungefär vad jag skulle hinna med.

Här ska ni få se 2 av bidragen jag gjort.

Höst
Några höstbilder på lilla Molly :) Utmaningen var att tolka en jättefin skiss.

Snart 3
Här har vi också en höstbild, fast LOn är inte gjord i den betydelsen. Den heter "snart 3" och handlar om Savannah och hennes humör. Att bli 3 är inte lätt har hon fått oss att förstå. Det här ansiktsuttrycket möts vi av flera gånger per dag nu för tiden.

Det var allt för mig idag :)

/M

1 kommentar:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättefina båda två! Gillar särskilt deko klusterna på den nedre! Hoppas att det går bra för dig! Själv har jag bränt mig på kitinköp så jag vågar nog inte köpa igen, tyvärr. Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...