tisdag 16 november 2010

Ett par julkort

Ni hörde rätt. Julkort!

Jag har gjort 2 stycken julkort för Scraphimlens räkning som bloggas idag. Två enkla julkort blev det. Åh jag blir mer å mer kär i dem vackra gardeniorna från Reprint. Visst är dem söta?
Julkort 1
Har använt mig av en stämpel från Reprint som jag embossat. För er som fascineras av min kreativa process och hur det går till när jag scrappar (hm, ni är några stycken vid det här laget kan jag säga) så kan jag späda på lite nu.

Embossat har jag bara gjort en gång förut, på en kortkurs med Åse från Reprint kan tilläggas. Nu tog jag mig an det igen :) Fast jag har ingen sån där fön så jag tog spisplattan till hjälp. Det var nämligen en platta över när jag lagade middag en kväll. Och när jag ändå stod där så kunde jag ju testa, tyckte jag HA, HA.

Julkort 2

/Maria

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...