söndag 3 oktober 2010

Flow...

Imorse när jag slog upp datorn så kände jag att "hm, var det inte nåt i helgen? Nåt scrappigt?" Å då menar jag inte Svensk Scrapbookings träff i Karlstad som säkert många lyckliga scrappare har varit på (avis, näe rå *s*).

Men så hittade jag till slut in på Scraplyckans CC. Tittade på tävlingarna och jooo...inspirerande. Så jag körde igång.

3 LOs blev det idag, vilket jag känner mig grymt nöjd över.

Visar den första jag gjorde så får ni se dem andra framöver.

Lika & Olika

Lika & Olika. Mina små döttrar. Den äldsta 07 och den yngsta 09. Här fotade vid 6 månaders ålder i samma klänning. För att det är lite roligt att ha foton på båda vid den åldern i första hand. Och så roligt att se hur olika dem är. Fast ändå lika.

Har använt mig av underbara Prima papper (Jack n´ Jill). Så härliga!

Funderar lite på hur jag ska kunna utveckla den här bloggen också. Och OM den behöver utvecklas. Vad vill ni läsa om här? Hjälp mig, snälla :)

Kram /M

2 kommentarer:

maria sa...

Underbar Lo. Du får verkligen till det. Jag hade lätt kunnat tro att det var samma flicka. Dom är så söta.

Angående din blogg...tycker den funkar alldeles utmärkt som den är. Du delar med dig av din kreativitet och inspirerar. Jag känner mig alldeles nöjd =)

Ha det gott,
kram maria

Sylvia sa...

Heej!
Jag gillar verkligen den här LO:n! Så vackra foton och finstämd liksom. :)
Jag är dålig på att blogg-surfa, så jag har svårt att ge dig tips om bloggande. Jag tycker om när man får en hemtrevlig känsla i en blogg, textmässigt och layout-igt också för den delen.

Hoppas vi ses i Edsbyn på scrap-träff den 16/10 kl 10-16, i butiken Sylvias, nu för sista gången där, sen måste vi hitta annat ställe! :)

Många kramar!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...