fredag 3 september 2010

Vecka 20

Det går sakta men säkert framåt med mitt gravidalbum. Har massor å åter massor kvar att göra med det innan det är klart men jag tar ett steg i taget och snart, snart kanske det är färdigt. Blir till å sätta fart sista halvan av grav nu så jag kan köra igång med bäbisens album sen och slipper ha det här släpande.

Igår hade jag en liten date med min kompis Anna och det resulterade i TRE LOs. Helt otroligt för att vara jag. Men jag hade lite koll på vad jag skulle göra innan så när jag väl körde igång så gick det som en dans. Så härligt med flyt :)

Så här kommer Vecka 20:

Vecka 20

Och jag har inspirerats av en härlig skiss inne på Veckans skiss. (v35)

Nu ska jag fortsätta med mina stick-projekt. Blev både det ena och det andra på stick-caféet härom kvällen. :)

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...