fredag 6 augusti 2010

30

Japp. Idag blir jag 30 bast.

Eftersom jag även har bloggdag på Scrapptorget idag så passade det sig utmärkt att göra nåt BoM-alster, tyckte jag. Läs hela inlägget på torget (länk till höger).
Snart 30

"Snart 30" var jag för ett par veckor sen när jag tog dem här bilderna på mig och "kulan" till mage. Här har jag för första gången i mitt liv också snurrat egna rosor av papper. Jätteskojsigt!


Stillhet

Så kommer vi till "Stillhet". Den här kommer också få sitta i min BoM och handlar om mitt behov av stillhet och tystnad. Har skrivit en dold journaling med lite mer privata saker.

Nu ska jag fortsätta fira min födelsedag!
/M

2 kommentarer:

maria sa...

GRATTIS!!!!

Hoppas du haft en härlig dag. Tidningskändis oxå :-)

Gillade båda Lo´sarna. Dom var ju lite olika. Den översta var ju riktigt fin, superfina färger.

Missade dig hos Sylvia i veckan. Synd, hoppas vi ses den 14. Jag ska dit.

Ha det bra, kramar maria

Pysselfröken sa...

Hej!
Grattis i efterskott. Hoppas att du hade en härlig födelsedag.
Supersöta LO:er. Ha en bra vecka!
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...