lördag 24 juli 2010

Skogstokigt by me

Ni som följt mig ett tag vet att det är inte ofta jag gör något med motivstämplar på. Eftersom jag så sällan gör kort, annat än till husbehov, så blir det inte av. Fast det är egentligen dumt. Motivstämplar passar ju alldeles utmärkt till LOs också.

Vi på Scrapptorget har förmånen att få skapa med Skogstokigas härliga stämplar och idag är det min tur att visa ett par inspirationsalster inne på torget. (Länk till höger i menyn)

Här kommer min första LO, "På mammas gamla gunghäst". En LO jag är grymt nöjd med. Bara älskar den!

På mammas gamla gunghäst
Som sagt så är jag grymt nöjd. Pappret från MME serie So Sophie är sååå fint och passade så bra med mina foton. LÖÖVE MME.

Nästa LO heter "Sweet Dreams" och här har jag använt en liten söt nallebjörn från Skogstokiga. Passade perfekt på en sov-LO :) .

Sweet dreams
Sprayat med lite mist bakom fotot. Längesen jag gjorde det nu och det borde man ju göra oftare, för det är ju så kul :)

Det var vad jag hade att bjuda på idag. Ha en trevlig lördag alla!
/M

2 kommentarer:

Lilo sa...

Har kikat runt lite här hos dig! Jättemycket fint! =) Gillade gunghästen på layouten!

maria sa...

Hej hej,

Två superfina layouter. Va kul att du använt stämplade motiv på dom. Jag tycker själv att det är svårt men du har verkligen lyckats.

Jag satt och tittade på kort idag, det var från midsommar i Segersta. Och då såg jag att du var med :-)

Hoppas du och magen mår bra,

kram kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...