söndag 4 juli 2010

Min idol

Idag utmanar SWE-bloggen till att scrappa om en idol. Jag har inte varit så duktig på att ha idoler i mitt liv. Det finns många artister som sjunger bra och många skådespelare som är duktiga. Men det har aldrig funnits någon som jag känt att WOW, vilken kille/tjej. Och jag ska väll inte säga att jag dyrkar den här personen på det sätt folk kan göra med idoler.

Ända sen Svenska Hollywoodfruar startade har en specifik person fått min uppmärksamhet och alltmer fått min beundran. Inte för att hon är grymt rik eller jäkligt snygg för att ha fött 4 barn och vara över 40 utan mer för att hon verkar vara så varm och jordnära i en värld som känns allt annat än "normal" för dem flesta av oss. Och visst gör det lite till att hennes släkt på mammans sida bor grannar med mina föräldrar och att Maria själv sprungit och lekt där som barn.

Så här blev min LO.

lilla07anbomv26

Och ett par detaljbilder

lilla07anbomv261

lilla07anbomv262

Gå in på SWE och inspireras av dagens utmaning.

Å ha en fortsatt svettig dag i värmen :)
/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...