torsdag 3 juni 2010

Förgät Mig Ej - sponsorkit

Jag har genom Scrapptorget fått ett sponsorkit från Pion Design. Och idag visar jag mina alster på Scrapptorget. Jag har också en utlottning av ett kit i mitt inlägg där. Så kila in och lägg en kommentar för att ha chans att vinna dessa fantastiska papper.

Nu ska jag visa er mina LOs. Detaljbilder hittar ni i inlägget på scrapptorget.
lilla07anpion1
"Lycka att ha det här fotot av er" heter den här och det är min farmor tillsammans med Molly vid Mollys dop förra sommaren.

lilla07anpion2
Och så till LO nr 2. Ett höstfoto på en Savannah som äter päron. Så den fick kort och gott heta Päron *s*.

Så härligt att kunna scrappa bilder från olika årstider med samma kollektion papper. Det är inte alltid det går.
Det var allt från mig idag.
/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...