lördag 8 maj 2010

Inspireras av majblomman

Idag har vi i teamet på Scrapptorget gjort alster med inspiration av Majblomman. Årets färger är som ni säkert har koll på...grönt och blått. Färger jag tycker om :)
Så här blev mitt alster.
























Fotot på Molly tillhör mina favoriter :) Det speglar verkligen Mollys humör. Flera gånger per dag ser hon ut precis exakt så här. Hela världen rasar samman för att 3 sekunder eller 2 minuter senare vara ett paradis igen :)

Det blå pappret är från October afternoon och det gröna är ett My Minds Eye. Bara favoriter, med andra ord :)

Mycket av det jag skapar just nu är väldigt färgglatt. Nåt jag kom å tänka på för ett tag sen. Kanske är det våren eller så behöver jag helt enkelt färgerna just nu. Jag älskar ju alltid färger....det gör jag. Men så här mycket tror jag inte jag brukar ösa på. :)

/M

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...