lördag 3 april 2010

Scrappat med Artic Sisters

Idag visar jag 2 LOs med stämplar från Artic Sisters. Teamet på Scrapptorget sponsras då och då av olika företag och Artic Sisters är ett sådant.

Här kommer dem 2 LOs jag gjorde.

Först ut en LO med Savannah i en pappkasse *s*. 13,8 kg mammagris står det på den. Stämplarna från Artic är "SÖT" och dem små hjärtana (ett på frimärket i mitten och det andra med vingar i vänstra hörnet). Det härliga elefantpappret ingick i ett härligt kit jag fick av Yoli *glad*.


Savannah får vara med även på den här. För hon är verkligen Mitt Busfrö. Så som ni kanske förstår så är titeln en stämpel. Med lite 3d-lack på så blev det en härlig effekt. Älskar dem här bilderna på S. En dag vaknade hon å såg ut så här i håret. Och sen satt det i hela dagen. Även fast jag försökte kamma ner det osv. Lite spex vid matbordet och så kom fotona till :)

Precis som att jag fått en fling för akrylfärg så har jag även en för tårtpapper just nu. Blev liiite avis på M när jag träffade henne på scrappträff i Edsbyn förra helgen. Hon har tårtpapper i RÅÅSA *s*.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...