söndag 11 april 2010

En härlig dag i Hudiksvall :)

Igår hade jag å Anna B en härlig dag på Pappershuset i Hudiksvall. Jag gjorde färdigt en LO jag börjat med dagen innan och sen hann jag med att göra 2 LOs från början till slut.
Här kommer dem




















Första året i år som S gick påskkärring. Även om det bara var släkten som fick besök så måste man ju bevara minnet av första påskutklädnaden.


Å så till en LO som jag älskar. Vi fick ett kit på scrappträffen där man skulle tolka en skiss och använda sig av alla saker i kitet plus att man fick lägga till egna. Ett superhärligt papper som blev lite av en favorit måste jag säga.

På journalingen som jag skrivit ut på datorn står texten till Martin Stenmarks låt "Engla Li och månen". Titeln på LOn är "Vila tryggt i pappas famn". Tobias sjunger den här sången för Molly när hon inte vill sova som hon ska. Har ni inte hört den så måste ni lyssna på den. Den är riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...