söndag 21 mars 2010

Söndag

Å jag scrappar för fullt :)

Kommer visa er några nya LOs kommande dagarna/veckorna. En hel del är till scrapptorget så det får ni se när det visas där. Men en LO kan jag visa er idag.

Gjorde den för ganska länge sen men funderade länge på om jag skulle ha den till scrapptorget. Men nu blev det inte så.

En LO till Ms första året-album. Har stansat ut stjärnan och fyrkanten under "10" av en gammal ölburk. Hur kul som helst. Och en läcker effekt blev det. Kommer garanterat använda ölburkar fler gånger.

Nu har jag "bara 11 och 12 månader" kvar sen har jag gjort alla månadslayouter till Ms album. Så vill jag dra ut på det lite....för sen får jag ju inte göra fler såna *snyft*. Lillflickan blir så stor.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...