söndag 28 mars 2010

Jul

Ytterligare en jul-LO är färdig. Jag tycker inte om att göra jul-LOs. Vet inte varför, men det har varit oerhört tungt att komma igån med just jullayouterna och jag ligger lååångt efter med dem. Men nu när jag är i gasen att få Mollys 1-året album färdigt så har jag tvingat mig själv att göra en LO om julafton hos mormor och morfar.

Är inne i en "kladdperiod" nu och det hamnar akrylfärg på lite alla möjliga ställen *s*. Det är himla skoj och blir så härliga effekter. Den här LOn är en tolkning av en av dem skisser jag hade med på Scrapptorget (inlägget nedan).

Nu ska jag lägga lite griniga barn här.

1 kommentar:

Sylvia sa...

Jag gillar den här skarpt! Så kul att leka loss med färger, tycker även jag. :)
Kram och Glad Påsk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...