tisdag 9 april 2013

Fullt Fokus!

Under påskhelgen träffade vi våra vänner Caroline och Madeleine samt Maddes kille Kristoffer och hans son Leo. Vi besökte Buspalatset på långfredagen och på lördagen var det dags för våra stora tjejer att testa slalom för första gången. Caroline och Madde är utbildade skidlärare och har jobbat med det under flera års tid. Så det kändes verkligen som att tjejerna var i säkra händer.

Och bra gick det, minst sagt. Efter ett par timmar i backen kunde både Savannah och Molly åka liften själva, bromsa, svänga och ta sig nerför backen i stort sett helt på egen hand. Både jag och Tobias var förvånade och väldigt stolta när vi avslutade dagen hos mormor med påskmiddag och utdelning av påskägg.

Självklart måste jag scrappa en del av fotona från skidåkningen. Här kommer den första som är gjord efter skissen vi hade i en bilaga på Allt om Scrap. Vill ni se skissen så kika in här.

Savannah hade verkligen fullt fokus när hon åkte och det var så häftigt att se henne såå koncentrerad.


Har använt mig av allt möljigt men mycket av materialet är från Studio Calico kit. Gillade verkligen senaste kitet med både mist, stencil och andra härliga saker. 



Det är mycket trädekorationer nu och det är inte alla som faller mig i smaken ska jag villigt erkänna. Men dem här söta stjärnorna har vandrat rakt in i hjärtat. Skulle kunna använda hur många som helst känns det som.





Gillade verkligen stencilen från SC. Använde en rosa dabber över och sedan gnuggade jag dit en söt rub-on.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...